De mens centraal in iedere organisatie

zaterdag 13 maart 2010 - Door Taco Sijbrandij - Reacties (0)

In mijn vorige blogentry heb ik stilgestaan bij de ontwikkeling in de markt die zich vooral richt op het veel meer centraal stellen van de mens binnen de organisatie. Dit in tegenstelling tot veel modellen die uitgaan van het proces en de structuur. Ik ben van mening dat het anders kan en anders moet, willen we de komende jaren de slag om de arbeidsproductiviteit winnen. Vandaar de titel: Organisaties Nieuwe Stijl
 
Perspectives
Zonder nou meteen de vlag voor Perspectives uit te steken, ben ik van mening dat de insteek van dit meetinstrument voor medewerkermotivatie, hier een bijdrage aan kan leveren. Vooral de filosofie erachter geeft inzicht in: Kunnen, Willen en VOELEN. Want je kunt het meetbaar maken bij mensen, teams en organisaties – en daarmee ook verklaren – waarom het ene bedrijf vele malen succesvoller is dan het andere bedrijf.

Lees meer

Doorsturen naar: facebook twitter tell-a-friend
Reacties (0)

Geen reacties.

Reageren op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht.

Nieuwsbrief inschrijven